Czym zaskoczyć klienta?

Chcąc zdobyć współczesnego klienta należy go przede wszystkim zaskoczyć. Tylko takie bowiem oddziaływanie sprawia, że potencjalny konsument zaczyna być zainteresowany oferowanym przez nas towarem lub usługa. Najlepszym przykładem zaskakiwania klientów są akcje, które prowadza różnego rodzaju centra handlowe i markety. Klient wchodząc w progi takiego miejsca nigdy nie może być pewnym tego co tam kupi. Nawet pomimo przygotowanej wcześniej listy, zawsze kupuje dodatkowe przedmioty. Jak to możliwe? Wszystko dzięki różnego rodzaju oddziaływaniom marketingowym. Atrakcyjne promocje cenowe sprawiają, że coraz częściej kupujemy rzeczy, których tak naprawdę nie kupujemy. Atrakcyjnie wizualnie hostessy, które zachęcają do kupna innego artykułu także bardzo trudno ominąć, a już bardzo trudno odmówić ich naleganiom. W ostatnich czasach markety i centra handlowe wykorzystują dobroczynny wpływ muzyki. Ludzie, którzy słyszą relaksującą lub przyjemną dla ucha muzykę stają się odprężeni. A co za tym idzie o wiele chętniej wydają pieniądze.

Witam nazywam się Aneta Kownacka i prowadzę bloga o mediach i reklamie w internecie. Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących życia w świecie mediów i reklamy. Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz, gdy będzie Ci się podobał jakiś wpis.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.